Right Now

Ohh jag har så mycket jag borde göra egentligen, först skriva en review till engelska kursen. Var på bio premier med Helena och min syster, filmen var riktig rolig, om jag får till en bra review så släpper jag den här också. Det är FAB väder ute så egentligen borde vi vara ute, men well vad gör man inte för betygen :S Vi var ute och gick tidigare idag, inte så långt, men upp till skolan för att betala och hämta ut böcker, sedan runt lite och stannade på en italiensk restaurang för ett lunch stop.

Nu ligger Tinis i min säng och halv sover med TV på och jag skulle plugga, men jag skall bara som Alfons Åberg säger….fixa lite saker först och få mer inspiration till the review , en sak som irriterar mig på distans kursen är att läraren är enormt trög på att ge feedback, det går mer en veckor emellan.

MOR+FAR jag mailar er ikväll så måste ni köpa 2 nya böcker åt mig!!

 

Nu skall det rensas bland quarter och se om hur många delstater jag har fått ihop och sedan skriva så tangenterna glöder, så kanske jag gör ngt kul kväll

 

Capre Diem 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0