lill lördag, eller inte

förut när jag bodde i Norge firades alltid lille lørdag, men nu har jag mer eller mindre glömt den traditionen.

i måndags natt kom familjen tillbaka från "utlandet" jag och turisten var och hälsade på (präst) Anna på svenska kyrkan och fick nybakade scones eller hur stavas de :S
Tisdagen tillbringades oxå i Swe kyrkan, för då hade Marit Bergman konsert där, och som ni flesta förstår hade jag ingen aning om vem hon var, men konserten var helt OK..... jag lånar lite bilder av turisten!

Tack TURISTEN





konserten blev riktigt bra ljud, för svenska kyrkan är väldigt liten om man jämför med den norska!

Snart är februari slut, uff vad tiden går fort....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är väl bra att turisten finns.... overburden kan du väl glömma nu va, hahah

2009-02-26 @ 03:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0