Inga bilder idag

Tyvärr blir det inga bilder idag, för jag hittar inte kabeln, men skall leta upp den senare idag.
Gårdagen bestod av att ta't lungt. först var vi på lunch hos Ruyjin som hade kommit tillbaka från Korea på lördags kvällen och sedan var det bara hem och vila lite. KL 7pm möte vi Helene på Lalo, starndar brunch stället vi går till nästan varje söndag. 

Denna vecka kommer bestå av jobb, plugg, bio och brunch på söndag. Men allt kan ju ändras som vanligt, 
Fick tillbaka feedback på min första assignment från Infokomp, och det var bra, så nuj skall jag fortsätta o plugga så jag får ett bra resultat.

Må gott och ta hand om er


xoxo

Kommentarer
Postat av: mapa

Bra jobbat

2009-02-03 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0