hej mitt vinterland

uffa mig va det snöar ute..eller jag antar utan att checka att det snö/regnar här idag, massa små droppar eller vad man skall kalla det flyger omkring :S uffa mig. Inte alls kul

Jaha avd händer i NYC idag da, nej inte mycke min Energy är helt borta, försökte mig ut på en tur tidigare idag istället för gymmet orkade 30 min, uff vad händer med min kropp :S

Imorgon tänkte jag gå till Barns & Noble på kvällen och lyssna vad Sophia Kinsella säger om sin nya bok; A Confession of a Shopoholic, den kommer ju på film nu i Februari, så jag har bokat in att jag skall se den. Skall försöka klicka lite bilder på g till kidzens dagis, så att jag kan lägga ut dem här när jag ahr hittat kabeln, grr den ligger nog någonstans.






http://www.youtube.com/watch?v=ZYYCSEV-i1Y

Jag kommer också se denna film nästa helg :D





http://www.youtube.com/watch?v=23WRqsICD5s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0