dagens datum

Oh fredag igen, skönt på ett sätt, men veckan har gått otroligt fort och jag har väl inte varit så produktiv som jag borde ha varit, familjen är på/i Jamaica och gottar sig, de kommer tillbaka på måndag. Hmm vad har jag gjort medans de varit borta da, hahha jag har legat i solarierummet 24/7 och försökt bli brun, nejda det har jag inte alls, jag är lika blek som en dö fisk och det kommer jag alltid vara, mina planer om brunhet stannar vid första anhalten, men jag har en plan i år som alla andra år att åka ut till en beach och pressa lite, får se om jag lyckas detta år eller om jag bränner mig som vanligt…pssst använd starkare faktor ;)

 

Helgen som ni vet blev en ganska hektiskt en, veckan har jag tillbringat i skolan, tvättat kläder och varit på childhood, igår började jag skriva en artikel om Trafficking oj vad tårarna brände bakom ögonlocken ibland, när jag började söka om info. Idag har tina och jag suttit och typ pluggat konstant sedan kl 1pm, nu är kl 5pm och vi skall båda vara barnvakt vid 8.30 tiden på samma hotell som jag var förra veckan, det är en av de norska (ovanligt) familjerna jag känner här som fixade detta uppdrag åt mig , men ikväll skall denna familj som jag passade barna åt på söndags kvällen, deras vänner som också är här behövde hjälp ikväll, så turisten blir också med och tar hand om 2 barn och jag tar hand om de 3 andra!!

 

Turisten och jag har ju varit på bio en del i det sist, så egentligen har jag massa filmer att rekommendera!!  Och som vanligt x antal bilder att ladda upp, det vore så enkelt om min slot i datan hade funkat, nu måste jag dra fram både kamera o sladd, sedan är min data otroligt trög om dagen, ja, nu hör jag ju vad ni säger…sådan data sådan maskinskötare, men tänk p att min data har/hade 2 års jubileum..hmmm kan hända att den har det nu i mars förresten. Ja men snart i vilket fall.

Nej kanske skulle man sova en timme innan det är dags att göra sig i ordning och ta subway down town :D so long my friends

 

Capre Diem


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du o datorn kanske behöver en lätt uppdatering med några kb

2009-02-21 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0