Dagen igår

Uff vad kallt det är här i NYC nu, minus 10 grader var det på morgonen, det blåste rejält, så bleka jag varsom en frusen fisk när jag kom hem efter att ha lämnat kidzen.

OK håll dig on the right track dear...

Igår var vi på ngt de kallar för, Auther Event och det menas med att det är en förfatatre som kommer och promotar sin bok, i en book store, i detta fall Barnes & Noble på 83th gatan och Broadway = nära mig.

Det var Sophia Kinsella som de hade bjudut in till Eventet, hon som har skrivit alla Shopoholic bökerna (Linda, du vet ;O))

Confession of a Shopoholic kommer ut på bio näst kommande lördag, så hon hade lite promoting angående den filmen.

Sedan gick vi till Lalo ja, jag vet att jag bprde ha klippkort där nu, men det är ett good place som funkar vid alla tilffällen med alla människor :D och det ligge nära mig!!

Imorgon skall vi på bio igen om vi får biljetter, vill säga
His not that in to you har premiär nu i dessa dagar,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0