09.30 pip

om ca 30 min skall jag möta syster så skall vi ta one train till Parkplace och sedan  byta till PATH. för att korsa "gränsen" till New Jersey...eller jag ombestämde vår reseplan, tror det är bättre att ta one train till 34th gatan och gå ett block för att sedan ta PATH till New Port, men denna kör oftast förbi Hoboken på helger, jajaj vi får se vad som blir av, nu sitter jag sminkad och med kräm i ansiktet, måste bara hitta kläder och ta på sig..

Kom på eller hör rättaresagt att det är morsdag idag (för norrmän) , så sorry mamma du är inte inkluderad idag, vi tar det i maj istället när svenskarna firar deras morsdag.

Men jag kan skriva ett Grattis till dig här och nu ♥ MOR ♥


-Slut på meddelande-

XOXO
A.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

Mor

2009-02-09 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0