ZZZZ'ark

Det säger jag snart, kl då strax efter 10 på kvällen, men jag är so otroligt trött, på tisdagar och torsdag går jag upp kl 5 am, och kommer oftast inte i säng före kl 11pm, så det är väldigt långa dagar vi pratar om, jag jag vet att jag skall sluta klaga för det finns de som har det värre, men vi kan laga en deal så här på natt kvisten, från nästa år. alltså 2010 så skall bloggen vara mer rosa och bestå av glam, förhoppnings vis hinner jag blogga mer en vad jag har gjort tidigare under hösten. Det kommet fortfarande vara tomt på inläggs fronten fram till 10 December då vi/jag har ett ganska stort multiple-choice så jag har enormt mycket att plugga in.samt att jag har tre essay att hand in runt den 14 dec. Så ja, ni vet ju vad jag gör...
So long friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0