skont att fa sova ut ibland!!

idag mina vanner sov jag enda till kl halv 10!! Det var valbehovligt, annars brukar jag ga upp mellan 5-6am.
Nu har jag sttit och sumlat i 1 timme, last bloggar, farmvill och sa vidare, skall sumla i ca 15 min till innan dagen kickas igang!! Skall vara barnvakt fram 4.30pm och sa far vi se hur lange det varar, blir nog dar ett X antal timmar. Well, good money, den minsta er val bara 3-4manader, hoppas det gar bra, det gick OK sist, men jag har kommit fram til att nar jag far barn skall det vara minst 6 manader nar de kommer ut! Ha Ha. Skulle kanske ta sig en svang i parken idag och fixa julkorten! hmmm, tals att tankas pa.. skall messa runt och hora vem som blir med :)
Nej nu skall jag slanga lite farg i haret och sedan hoppa in i duschen!
Have a great day friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0