I'm just saying BRRRRR its freezing cold

Gosh it's freezing cold outs side, we more or less then 23-25 F but the wind is freeeezing cold....
Well, det var val inte direkt det jag skulle skriva om da men men, bara for att update er om laget har! Barna har sista dagen pa skolan imorgon, och de har bara halvdag sa planen ar att vi skall hitta pa ngt kul pa dagen, for sedan skall de pa julbord med sina foraldrar och jag skall pa PARTY!! det ar lange sedan ni lase det ordet har pa blogggen tror jag, haha skall bli super kul, K har sagt till mig att ta med vodkam helst svensk, sa det blir en flarra med det och ett flasa sparkling wine till mig, jag var ute och tog en ol i tisdags och efter att inte, nu ljuger jag sa jag tror mig sjlv, jag drack ju faktiskt ett hmm tva glas vodka pa Thanksgiving och ett glas wine, upps sorry, well jag da kasnke jag kan slopa sparkling wine och kora pa vodka, skit samma.... men men poangen var att jag kande av alkoholen efter bara ett par sip i tisdags och da hade jag for mig att jag inte hade drukigt pa super lange, men sa fel jag kan ha.
Vill entligen bara tala om att jag har 2 B+ en sa lange, jag vantar pa svar fran den sista klassen i helgen, har ett A men det raknas tyvarr inte!
Idag har jag shoppat fardigt alla julklappar, tror jag, maste gora en lista for att check av dem, men Mamma, pappa, syster, E & T ar fardiga, for Sverige. Sedan bad mamma mig att kopa ngra sma saker till E & B barn plus att jag kopte till A-T oxa. Even STeven maste det ju vara lixom. Till Tyra har jag kopt fashion klader som hon kan styla sjalv till sin mitzi , matzo, kommer inte ihag vad den heter, men det ar typ som barbie..och Regine far ett smycket skrin som har pratat om sedan forra julen, men trickset med henne ar att hon vill ha den fran Sverige och det vet jag inte hur jag skall klara...
Nu, snart skall/maste jag bestalla bocker infor nasta quarter... uffa ig jag kommer inte ha ngra penar kvar, satte in alla barnvakst pengar i forrgars och har inga pengar kvar nu nasta, idag har jag nog spenerat mer eller mindre 200 dollar pa julklappar, tidigare har jag nog spenerat 150 dollar. Bockerna kostarnnog en 400 dollar for denna termin, sa de pengara sa bara swap, och jag som skulle ha kopt en mac for dem, jaja bra att jag gjorde en annan deal innan de forsvann da.....
pa tal om det, jag har nog sagt inte sagt att det ar "snow white" som kommer hem i ar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0