hektisk helg -- vad annars???

Nu är det bara 2 veckor kvar i skolan, men to be honest är det bara en vecka kvar, prov 10 dec och 2 av 4 inlämnings uppgifter skall in den 14 dec, kommer troligtvis lämna in allt den 14 dec så blir jag ledig efter det. Allt rullar på men är riktigt orolig för provet, har inte hunnit plugga så mycket som jag vill, får ta det i natt när jag är barnvakt samt vara med essay writing.
T fylde 6 år igår, stora flickan, kommer ihåg när jag möte henne första gången då hade hon 1 månad kvar till 2 årsdagen, när jag började jobba hos dem var hon 2 år och 1 månad och nu har det snart gått 4 år sedan jag började jobba för dem. Så igår hade T b'day part for her girlfriends och idag kommer alla norska vänner på pepparkaks bakning.  = heltisk dag! Men det skall bli kul att möta alla igen! Nu ringer doorman och säger att folket är på g upp så kanske skulle gå ut och säga hej.
So Long friends and talk to you soon...

Kommentarer
Postat av: mapa

Ja du lite blir stor. Kämpa på

2009-12-07 @ 15:48:31
Postat av: Linda

Nu ær du en amensk.. salig blanding av engelska och svenska :o)

2009-12-14 @ 07:23:53
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0