Heiy Winter vacation!!

Finally ar vinter vacation har!! Det firades igar med att M och C kom over pa lite glogg och pepparkakor!! Super trevligt. Tack damer!
Tyvarr jobbar jag fortfarande, och har barna nastan hela dagen imorgon, kanske borde ta med dem ned till the pool. Det blir ett projekt imorgon, igar hade de med sig 2 kompisar hem, sa jag bakade pepparkakor med dem alla fyra, hectic but fun!!
Pa fredag blir det party med stort P, skall hen till en klasskompis p[ lite mat och dricka, kanske slutar kvallen pa en bar eller liknade.
Sov som en stock inatt, valbehovligt, hoppade sakert en meter nar telefonen ringde vid 7.30 (sovmorgon for froken E) Ser inbte helt fram mot nasta ar da jag orjar kl 8 varje morgon, sa jag maste upp vid 6 tiden for att hinna till skolan... jaja det ar ett project for next year.
for en gang skull ser jag fram emot att aka till Norrk, annars brukar det komma nar jag sitter pa flygget, men den kanslan kom overmig for ett par dagar sedan! Men jag behover ett break fran den stora staden, med all stress, har dock inte upplevt det sa mycket forut, men sedan skaolan borjade har jag varit hel dod vissa dagar, gladjer mig till vin kvall med high hells och A som salksap, U du far garna hanga med du oxa :) Har ni forslag var vi skall ga?? jag sager som vankligt Carl Johan, for det var popis nar jag bodde hemma, men det var trevligt dar i sommras! Men its up to you guys!! looking forward to a lot of girl talk!!
Nej, kanske man skulle kicka igang dagen och sedan ut o fixa barten, ogonbryna, poisangerna sa man ser "bra" ut nar man kommer till staden med stort N!  Skall se om jag kan ta bilder och lagga in senare! Sooooo looooong friends
Have a great day!! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0