UPDATE

Kan väl inte påstå att den der JAVA MONSTER drycken funkade särskilt bra på mig, jag är lila trött som jag brukar vara på kvällen :( kl är snart 23:00 eller som de säger här 11pm.

Men en sak som är bra är att jag är nästan färdig med den 2;a assignment, nu är det bara att interpred The Lord of the Rings, ngn som vet svaret, jag har läst ett par sider som finns att läsa i min bok, men har inget vättigt svar.
Påtal om frågor;- hur funkar detta med Podcasts?? jag har laddat ned ett par st, hade det förut på min gamla ipod, men den blev fort full på dessa..... nja ja

Kanske skulle säga godnatt nu

-- är ju faktist en dag imorgon oxå

Carpe diem

FOLKENS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0