såg en rolig reklam

Såg en rolig reklam på expressen.se det var från ICA, har i ca 1 timme försökt att lägga in reklamsnutten på bloggen = lönlöst, jaja

Vill bara konstatera att det var super fint vädet ute idag, det har inte hänt så mycket idag, jag könde mig fylle sjuk på ett konstigt sätt för de enda jag drack igår var vatten och coke och var inte på ngt part. Det jag gjorde var att sitta vid datorn och skriva, somnade förviso efer 12. men det gör jag i natt oxå...



Vi kan ju oxå konstatera att detta blir en natt blogg för mig, men för er bilr det morgon blogg, kl är snart 6am hemma i Sverige...hemma, Sverige är väl inte hemma längre :S hmm har ju boddt utanför Sveriges gränser snart i 6år blir det till sommaren,  Sverige kommer nog alltid att vara hemma, hemma medasn där jag nu bosätter mig kommer vara hem. Eller ja så hör på natt timmarna med en halft fungerande hjärna får jag inte till det, kanske skulle försöka sova lite, har en artikel som skall analyseras imorgon och sedan re:write med mina egna ord, jag har valt en artikel om Anonymous Donor Gives Millions to Colleges Ni kan läsa om artikeln på www.nytimes.com
nu säger jag  NATTA



Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon gomorron förlåt att vi stör.

Senast nytt från NY C härligt med bloggen.

2009-04-26 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0