Nattbloggning från Manhattan

Jag vill egentligen inget specielt... kl e över 1 am hör o jag är inte trött, drack en kopp kaffe lite försent och ja se vad det misstaget leder till...Sömnlös på Manhattan

Inget folk är ute på msn, ingen bloggar, tidningen uppdateras inte...boken jag borde läsa är ur tråkigt,
musikes som spelas på ipoden är ok och håller mig sälskap :D

Funderar på att gå och träna nu...men det är allt för sen, vet inte vem som tränar så härdags i vårat gym...det är säkert ngn där i staden som inte sover, men jag skall försöka palla mig upp vid 5.30am för att cykla o träna lite styrka, men jag vet inte om jag orkar, om jag inte har somnat nu undrar jag när jag kommer somna :S

Kanske skulle kolla in shopping utbudet, men vill spara pengar samtidigt...

Okey skall försöka sova nu

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0