Nattbloggade

Jaha, detta verkar bli en nattblogg, jaja inte mycet att göra med det.
Dagarna far fram här, hinner knappt med, samt att jag har för mycket att göra med de engelska kurserna jag tar från Sverige och grammar från skolan här, uffa mig hur skall de bli i höst när helvetet drar igång.

Imorgon skall jag försöka åka till J&R så att de kan titta på min kamera, jag har lagt assgnment 2 på is en stund och har nästan blivit färdig med assgnment 3. Har bara att analysera och skriva en artikel med egna ord(på engelska, sjlvklart) så hoppas det kommer en ny rolig artikel i tidningen imorgon, så jag kan bli färdig med 3;an och gå över på 4 som, ja vad handlade den om nu igen.... senil på top nivå!!
Ja jsut det det var den assignment med typ 100 uppgifter i en.

Imorgon skall jag oxå försöka ta mig till Tíny Living för de skall stänga nu i slutet av månaden :S den ligger nästena i Alphabet city....har hört en del bra om den butiken och nu skall de väl stänga pga krisen..hemsidan funkar inte idag heller tyvärr

får väl ta o hitta min artikel snart o skriva en essay med max 500 ord


FUNNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0