hallå där!!

Idag regnar det massa, jag har varit special friend på T's skola idag, och den var färdig 10 så jag gick hem och skulle plugga efter det, men vad händer jag sitter här istället :S uffa mig, bättring bättring. skall nog gå och köpa mig en kaffe och ta med boken till starbucks innan jag skall hämta upp T igen, de slutar ju tidigare på fredagar. 1.45 istället för 2.45. hade tänkt ta med henne till parken, men tror inte det i detta väder, vi får se vad vi hittar på, skall hämta upp R vid 3 tiden.

Igår blev en speciell dag, ha ha. Turisten o jag hamnade i Queens hos Sara o Starski, där blev vi bjuden på en drink sedan komme Elenor. Strax efter det körde vi till en Mexican restaurang, super god och mycket mat. Sedan kom vi till ett ställe där det var gratis dricka for the ladies, ha ha, vi han bara med en för det erbjudandet gällde bara till 11 o vi var där 2 min i 11.
Så vi var tillbaka på Manhatten ganska sen, hmup kl 2. så nu har jag massa skol arbeta att ta igen, får se vad planen för denna helg är..det ser ut som det kommer regna hela helgen.

nehe back to business

Kommentarer
Postat av: mapa

Atanns atanns så sena annars kunde det blivit en våt kväll

2009-04-06 @ 07:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0