fit for fight for the summer

Is that possible??

Nehe det tror jag inte, men det är värt ett försök.
De senaste åren har jag gått ned mig rejält, förut tränade jag nästan varje dag..men nu ser jag bara på redskapen, maskiner, täningskläder och skor, pust blir ju helt slut innan jag ens har börjat. Idag gjorde jag en spansk en, jag tog ledigt från engelskan för att passa lilla M, J skulle till tandläkarn och röntga en tand som han slog i för en stund sedan, så hans mamma var tvungen att hålla alla händer fria och frågade mig om jag ville passa lilla M. 
M sov när jag mötte upp dem, så jag tog över styrningen på vagen och styrde mot central park där vi gick runt i ca 45 min, sedan gick vi till J och E och möte upp dem. 
När vi var färdiga med hejdåande styrda jag min kos på B&N för jag skulle köpe en pressent från barna för de skall på b'day party i eftermiddag så jag köpte mig en *trumvirvel* Balanceball så nu skall jag försöka komma i shape. Kommer hålla er update! 

Snart är det Maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0