Filip & Fredrik

Fick en link på FB att jag skulle söka om publik plats till sveriges nya "största" satsning inom TV världen.
Jaha, kanske vi skall ta detta från början, för en stund sedan hörde jag att ja just dessa 2 grabbar skulle komma till NYC och göra stora saker i TV rutan... deras program skall sändas live på söndagar. Jag är inget big fan av just dessa människor, men jag skall inte vara sämre en att ge dem en chans i mitt liv ;0)

Skickade en link för ett tag sedan till Präst Anna att hon skulle få en konkurent här borta på Manhattan en av dessa grabbar har skaffat license att viga människor :S weirdo säger bara jag.

Men till poängen...nu har jag ansökt om 4 biljetter till den 3 maj, så den som vil hänga med ge mig en blink ;0) kanske ser ni mig på tv  den 3 maj....

Kommentarer
Postat av: mapa

olidligt spännande

2009-04-02 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0