Filip & Fredrik

Jaha då har man varit med på svensk TV direkt från NYC!!!

Om ngn har en ide vart man kan se det på webben så hojta gärna till!! Thks

OK, jag började o skriva om för förra veckan, men det försvant någon stans, för att update er så kan ni gå in på turistens sida.

Ja o så har ju min kamera har min kamera pajat ihop helt, skall ned imorgon efter skolan o se om det är ett nytt batteri som behövs eller vad den nu sysslar med.

Alright  om jag skall berätta för er vad som har hänt denna vecka, tycker att veckan bara har sprungit ifrån mig och jag har inte alls gjort allt jag ville,
Idag lämnade syster mig *snyft darlin* tack för 3 roliga månader och nej mor o far vi har inte bråkat så mycket.

Lilla Turisten o jag var på konsert i tisdags, onsdag jobbade jag och hon var på middag, torsdag var vi som sagt ute med Sara o Starsky det var super kul, kolla bild från Turisten fredag var vi och hälsade på i Bayonne och lördagen blev det en spontan tur till Hoboken för drink(S) Elle möte upp os där. På lördag dagen checkade vi ut MET museum och gick i Central Park, jag hade på mig mina (NYA) ballerina skor och nu har jag blåser precis över allt aja aj. Så igår fick jag ha på mig mina sandaler som mamma har tingat och nu ligger de i syster väska på g till MOR, *varsågod*

Idag (söndag) har Tina o jag varit o fixat ansiktet, vi gick/går till en threading saloon, aj vad ont det gör, men nu är man clean i ansiktet i 2 veckor :D kl 1 pm möte jag Elle utanför Marta Steawerts studio i Chelsea, där stod det massa Swede's  på räcke o rad, Elle hade fått biljetter så vi kunde se showen Filip och Fredrik som jag skrev om för en sund sedan i ett feedroom, men när alla var på plats såg de att vi alla kunde få plats och se showen som riktig publik, så nu i veckan skall jag se om jag kan hitta showen på kanal5 hemisda och se hur mycket vi blev med, vi hade ju en liten screen lite längre fram, men det var svårt att hänga med på både den och på grabbarna.

Det var ju lite kul att mor såg showen o mail mig, för jag hade inte sagt ngt, eftersom jag inte trodde vi skulle sitta i publiken.

Jaha thats it for this weekend. imorgon börjar det en ny engelska kurs, hoppas verkligen den är bättre en den förra.
Nu skall jag sätta mig med B kursen och göra färdig veckas assignment, hoppas jag får bra betyg på den oxå, det tror jag inte för det är inte om ngt ämne som intressera mig,


Syster tack för 6 fina månade ses igen om 3 ;0) big hug and a lot of love to you!!

Kommentarer
Postat av: mapa

Ja man har nu sett sin dotter i amerikansk tv live undrar hur många miljoner som såg programet.

Tror det var en 5 ill 6 sekvenser med din fina blåvita klädsel. Ditt krull gick bara inte att missa.

2009-04-20 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0