challenge

fick för ett par dagar sedan en utmaning av LINDA så nu tar jag tag i denna utmaning och utmanar de som vill bli utmandade!!

here it comes :

1. Log on to your photos on your computer
2. Open folder number 6
3. Find photo number 6
4. Post it here and write something about the photo
5. Send this challenge to 6 fellow bloggers.



jag har ju precis flytta över nästan alla mina bilder till en extern hårdisk, så de bilder som ligger kvar på datan är lite huller om buller, men här kom en bild
det är från Annikas o Jacobs bröllop från sommaren 2008, nu i sommar väntar de tillökning och jag gläder mig massa att se den lilla/e

Jag älskar verkligen mitt liv här på Manhatten, men vist självklart saknar jag alla där hemma på andra sidan Atlanten och speciellt när de kommer 2 små mirakel till sommaren, och linda o stian som har köpt hus, fick ju en liten sneak peek hos henne för ett par dagar sedan, men jag vill se hela huset.
Har ju fått sneak peek på magarna till Ullis och Annika, så jag hänger ju med, men ibland vill jag bara komma hem för 1 timme och träffa alla.

Nej nu måste jag läsa klart boken, har bara 15 kap kvar så skall det skrivas review och redovisa hur de olika eller bara en character förändras under bokens omlopp.

So Long Friends

take care

xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda

Och vi vill ha hem dig! :o)

Glæder mig till att se dig igen!

2009-04-13 @ 19:02:47
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0