nu ni mina kära vänner

nu ni nu skall jag bombadera er med bilder från den senaste tiden som jag har varit dålig på, men härom veckan kund ejag inte lägga in bilderna på datan och så har jag varit upptagen med rapporten, skall börja på en ny i natt, inom service kavliten.

men kvällens bilder kommer nu!!
vet att bilden ser konstig ut men försökte göra ett panorma photo för båten var otroligt stor, men en yatch på och en katamaran samt 100 livräddnings båtar :S
i like..skulle vilja ha denna ja!!
hehe

tina på pire 17..

bilder från fredagens utgång:


förra fredagen:



jag ute på tur in my neighborhoods :



johns beach:


Annikas o Jacobs bröllop:




Avslutar med en bild från Normis o Anis partyt:




imorn e det ny vecka o nya möjlighter som är lika med plugg för mig o jobb! men skall försöka ta mer photon nu!!

sov gott alla glada
kram

Kommentarer
Postat av: mapa

Så trevligt med bilder från NY natt och dag liv.

Ni ser bra ut och bröllopsfesten var kul att se.

2008-09-16 @ 09:15:10
Postat av: jazzylicious

Var med och tävla om två biobiletter till valfrifilm i min blogg. Jag har inte alls många tävlande så chansen är stor :)



Det är en enkel tävling där du bara behöver motiver vad du gillar och inte gillar med min blogg :D

2008-09-16 @ 09:22:32
URL: http://jazzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0