jag har inte köpt!!!

men det har k o b gjort, eller kanske bara b, de har köpt wii spelet, hehe det var super kul, har ju funderat på att köpe ett förut, men vad skall jag med det till egentligen?? men nu har de köpt, så jag kan ju låna de när jag vill!! vi hade turenring i går med ett bowlingspel, super kul. jag fick väldigt många spärar!

nu skall jag knacka på hos polska städerskan så hon får ta ett tag i mitt rum, egentligen vore de väl bättre o göra det när tina flyttar upp tiss sig igen (imorgon) men nja har ingen plggar känsla just nu så då kan jag lika gärna städa lte så behöver jag inte göra det förrens i nästa vecka!!


Kommentarer
Postat av: mapa

Hej Agda din blogg blir kortare och kortare hur gick det med kräftätandet???? Du verkar ha en bra städerska ta med henne hem till Sweden

2008-09-23 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0