Tyra Banks show

imorgon skall vi på Tyra Banks show poch där har de Fodd drive, så vi skall köpa med oss burkmat o ge, kommer ett inlägg om det senare, helgen har varit stressigt, så därför berättar vi inte mer om det! skol arbeten tar mycket tid, är väldigt nervös inför testet på lördag, de går som de går, vet innebörden så jag hoppas bara min järna medverkar  tidigt på lördags morgonen, talet är väl de enda som  jag kan få många plus poäng på, haha
måste tänka posetivit och skall snart börja om med denna bloggen och ge er en härlig oas med massa new yorker liv!! bara jag får ordning på alla skol arbeten, ligger efter men jag hoppas det löser sig denna vecka!!
jajaja tänk psetiv o lev livet idag!!

många kramar

Kommentarer
Postat av: mapa

Härligt att se dig igen. Ja du lev livet tänk positivt självklart att du klarar testet.

2008-10-21 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0