skulle kunna

....skriva ett super långt inlägg om Tyra Banks show, men det har jag tyvärr inte tid med så därför blir det bara ett kort ett!
idag var SYSTER, Vigdis och jag på inspling av The Show,  den handlade om kvinna som inte kunde dejta ( inte mig i detta fall) där alla killar dumpade henne efter en kort stund och en annan kvinna som inte kunde hålla kvar sina tjej kompisar. Enligt mitt tycke var och är dessa shower patetiska, de är bara skådespeleri, för de visar ingen överraskade blickar eller eller en byter min de står där bara med sina leende och vill se söta ut! Ja nu hör jag varför ni undrar varför jag gick, man måste ju prova på o se om man kan ändra mening!
För ca 1 år sedan var jag ju på en annan Tyra show, som var i princip lika idiotiskt, den handlade om fula människor. nej nästa gång måste jag satsa på något bättre. Men jag tänker så här att jag måste ju testa min engelska ibland och se om jag förstår vad de säger, de jag hörde förstod jag men mina trumhinnor blev som små russin, pga att folk (läsa alla utom jag) skrek som galningar!

Min lilla Tyra har svårt att förstå hur man kan Heta Tyra BANK!! haha
VI (3st) har ett projekt på gång i grass area nede vid River side run. vi har hittat ett träd som vi döpt till TreeFeiry Gomother om jag inte misstar mig helt galet nu!


Nej nu mina vänner, här skall pluggas till natta, har en limit att jag måste sova efter 12, så fram till dess (läs 1.30 timme) skall väl hinna med något på den tiden.

Jo om det är någon snäll själ  som vet vad en organisation eller företag/företags grupp i NYC är så hojta gärna till.
Mitt huvud är helt lost

natta koz till alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0