oktober

nu har det hunnit bli oktober redan, vädret här i NYC är skiftande, ena dagen e de kallt o nästa dag varmt, kvällen ikväll var helt underbart ute, synd bara att jag inte har tid o sitta ute, men men så är det när man har massa o plugg. den 25 okt kommer jag göra TOEFL testet för att se om jag är kapabel att söka in på engelsk språkiga kurser!

bladen är fortfarande gröna här!

imorgon skall jag och syster på konsert :D JASON MARZ det skall bli kul,  efter det får vi se om de blir öl i the village! beror på när konserten slutar!

Kommentarer
Postat av: mapa

Underbart att du hittat tillbaka till bloggens värld. Tänk positivt jag klarar testet,

Skönt att hösten inte är så kall hos dig.

Åter igen lycka till

2008-10-10 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0