ok folkens

då skall jag försöka göra en liten update om vad som har hänt i det sist, hade egentligen tänkt o göra det på dagen idag, men det hann jag inte med pga att om 4 dagar är det HALLOWEEN och jag har inte köpt ngn costume ännu!! eller rättare sagt hade, nu är det fixat, på fredag eller lördag får ni se vad de blir, men i mitt fall en klassiker igen!
men under denna tid som jag letade costume så skulle jag ha pluggat, så nu får jag sitta med det istället, men skall först bara ge er en kort update om helgen; Lördag med små bokstäver, uff vilken lördag... test dag, bilens chaufför tyckte han skulle komma o hämta mig vid 6.45am!! det tyckte inte jag, jag hade beställt till 7am. punkt slut!
det tig 7 MIN bara 7min att åka till Fort Lee där jag skulle göra mitt test. så jag var där i GOD TID!! *yeah*
hem tog det längre tid, tog en typ shuttle bus, eller vad man skall kalla dom mitt på high way'en över Washingtons Bride till Harlem, sedan buss ned till 87th gatan där jag möte Tina, bussen var väl för att jag skulle se lite och riden tog ca 1 timme övever bron tog det väl typ 2 min för han körde som en dåre och tutade på mig för att innan resan startade så skulle jag bara gå fram o se vad som stod på bussen.  så egentligen är jag glad över att jag tog en bil på morgonen, och det var inte så otroligt farligt dyrt heller.
när jag kom tillbaka gick vi och åt på Lalo.  efter det gick vi på pumpkin festival i central park. söndagen åkte vi till atlantic city och var där länge kom tillbaka till Manhattan vid 10.30 tiden på kvällen!! nu måste jag plugga lägger in bilder om en dag eller så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0