här och häpnad

här är det oväder med ganska stort O, jag var tyvärr tvungen att skippa min engelska idag, för att jag ligger enormt efter med mina svenska kurser. Så de tänkte jag ta tag i dag! måste bli färdig!! help me.
Som tur var är vädret på min sida och regent står som spö i backen och det blixtrar o dundrar = mys för mig.
Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte är ute och nu har jag ganksa exakt 4 timmar att bli färdig!

Halloween kostymen blev färdig igår så då korsar jag fingrna att de kommer hit den 30 okt som de skrev, annars är det kris.

Sa till barna idag att de kanske kommer regna cats and dogs today, men de bara tittade på mig som om jag är helt blåst! JAja en dag förstår de vad jag menade!

nej nu måste jag plugga så jag blir färdig, bloggen måste komma som prio 2!
hej så länge skall göra mitt bästa o bli färdig så jag kan lägga in bilder från helghen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0