Skor SÄLJES!!! SHOES for sale

NU säljer jag av min älskade skor som jag aldrig har använt!!

ALLA är i princip helt nya, använda max 1 gång inne.

Skor från Aldo med Wedges Heels 
str 38



Ny pris var 70 dollar, jag tänkte sälja dessa ikl Shipping för 400 sek = 50 dollar
2 st Wild Divas shoes med valig hög klack.
str 8.
  


35 Dollars st eller 300 sek.


   


Anna is now selling her favorit shoes, that she has never use.

Shose with Wedges Heels from Aldo for 50 dollar, include shipping. size 38
Shoes from Wild Diva size 8 in both and the price for them is 40 dollar/each.
The shipping cost is include in the price!!!
send me an email to [email protected] if you want to buy them.

The pictures is coming whenever my camera would like to work with me again!!

Kommentarer
Postat av: mapa

Härligt att bloggen lever igen.

Inte visste jag att du öppnat en internet butik för skor.

2008-11-16 @ 08:28:30
Postat av: Anonym

hej!

Händer det ng? väntar på blogg.

2008-11-19 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0