November, Election, Final exam och skolor

NU har det blivit  november, vi har ställt om kl, så då är det 6 timmar mellan oss igen ;)
Igår var det Election day här, jag satte uppe till halv 12, sedan gav jag upp, Obama hade många röster redan då, som ni säkert vet vann han.
Snar skall jag väl ha Final exam igen, kursen slutar nästa fredag, vi får se hur den gå, känner att jag måste göra om TOEFL testet oxså tror inte det gick så bra, men jag får ju svar om 2 veckor ca. Vi får se vad som blir av det!
jag tittar på olika skolor, fram och tillbaka, beror på vad nästa kurs kommer gå ut på, uppe på skolan, jag tror jag skulle behöva en business  class för att få till den engelskan också, note to my self call the FIT school tomorrow.
NU marknadsföring på internet!! har massa sidor kvar att skriva,




Miss this, miss OSLO, MISS YOU ALL

Kommentarer
Postat av: Linda

Du, det dær hopptornet finns inte længre!

2008-11-06 @ 09:15:43
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, det brann lite før några veckor sedan, men det var i førbindelse med rivningen.. Nær kommer du då?? SNART?!?! :oD

2008-11-06 @ 21:05:37
Postat av: Caroline

Har haft fullt upp sedan Usa, skulle bara tacka igen för alla tips. Jätte gulligt! :)

2008-11-07 @ 11:51:19
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: mapa

Bra jobba på en dag får du lön för ditt slit

2008-11-08 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0