Med en förkylning som inte släpper

men man får skylla sig själv som sagt om man springer ute, utan mysse (mössa) på huvudet.

igår (torsdag) Var det Thanksgiving som är en stor helg här i Amerika, vi valde detta år att gå på restaurang, förra året spenderade jag denna helg hemma hos Kasia med familj, så Elle hade bestält bord till Tina, sig själv (Elle) och mig på en restaurang som heter Klee
som hade jätte god 3 rätters, jag började med en sallad, sedan blev det självklart turkey och avslutade med cocholate pudding.

men först kommer ett få tal bilder från the thanksgiing parade:


ja detta var dagens outfit, efter paraden skulle jag på tt snabb möte ang eventen jag håller på att fxa, det var ju inte lätt at ta sig över Central park west.... fö jag skulle ända till park ave och 64 gatan, vi stod nede på 74th st o cntral park west o titade på the parade, så jag fick springa upp till 77th kosra där när paraden var slu vid 10.45 tiden rusa genom parken och ut på 5th ave korsa de 3 ave och spurta ned till 64th st. jag yckades komma dit på 45 min. Efter mitt möte. så hade jag bestämt att möta upp Elle och Tina igen, de hade knalat ned till Time Warner shopping mall, så ja då var detr bara o spurta igen, korsa 3 ave till 5th rhusa bort till 59ths korsa genom folkmassor , där folk går 10 i rad och sedan slutligen springa upp för escalator'n upp till toan.


här komemr bilder från the parade:




onkel SAM

kommer fler bilder från restaurangen, när de ankommer med mail, jag glömde som vanligt att ta fler kort



sist men inte mins min outfit för kvällen

leggins
tunika/klänning
och stövlar(skall se om jag kan få till ett bra kort på stövlarna en dag, för enligt mig e de väldigt sweet)



Kommentarer
Postat av: mapa

Låter som du tränar inför NYC maraton.

Hoppas det inte slutar som skol maraton gjorde i 4e

klass.

2008-11-29 @ 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0