fram o tillbaka, runt o runt

My life is like a rollercoaster.

Okey, nu är skolan betald, ansökningen är färdigstäld och papaper på g till skolan från olika hörn i världen.
Bara korsa fingarna och ramla sin mantra: det kommer gå bra, var inte rädd, det kommer gå bra, var inte rädd.

Om det inte går bra så går det inte, då får jag bara göra om TOEFL testen och söka i augusti.
jag har sakt det många gånger förut, samt ändrat mig om olika saker.
Men nu hör och häpnad, jag tror Marketing är min grej.
The time will show us.

Nu gäller det bara att få lägenheten uthyrd igen och fixa finanseringen till skolands första quarter.

tyvärr blir det o tömma det norska kontot, som jag skulle gjort då dollarn var låg, men de pengar som jag har idag där hadde jag inte då!!
men men de täcker en del utgifter.
Jo haha om det är någon som har 30 000 dollar till utlånes eller som vill sponsara med de, så får ni gärna skrika till!! haha, skolan vill ha det som en säkerhet, kommer ju självklart inte ta de pengarna till skolan, det skall finanseras på 
annat sätt genom hårt arbete och stipendium, sedan csn lån när jag går lver på heltids studier, för den där jä*** csn vill inte ge mig pengar när jag studerar på halv tid!

over and out for now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0