splash

klart det skall bli mer bilder ;) okay från och med idag skall jag försöka ta en bild på ett skyskrapa/ parken/butik ja det jag går förbi så får ni se lite mer av mitt new york!!

igår när jag var barnvakt åt jentene o badade dem skulle jag vara snäll o trycka ut lite såpe till d em för de hade en en sådär liten fisk fylld med såpe... men jag fick inte ut något och tryckte till hårdare och slapch sa det så var hela mitt hår fyllt med såpe, min tröja och kjol/skjørt och ända in på inleggsen, så nu skalljag ned till tvättstuga och tvätta!!
barna bara skrattade så fort de somnat som tog en stund så fick jag hoppa in i duschen o byta kläder!!


yesterday when i were babysitting for my girls, they took a bath a i should bee nice to help them to get out some bathing soap, they had the bathing soap in a fish and when i press the fish nothing happen so i press a little bit harder and then it say splash and the soap were every wear on me, in my hair, at my clothes :S when i were finish bathing the girls an put them in theirs bad it were my turn to take a shower!! and now i'm going down to the laundry room to wash my cloths so i don't think i'm going to need any washing soap, hehe


see you later

okey linda från och med idag skall jag ta misnt en bild på ngt här i new york och lägga ut på bloggen, skall snart iväg till en skola så det finns säkert mycket o visa på vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0