solen har kommit till NYC men vart är värmen??

Jag vill vara brun på bröllopet!!
sol tackar vi inte nej till men önskar oss mer värme!!

igår var jag på bokdab tillsammans med k. det var en norsk/somalisk tjej som hade skrivit boken, skall börja läsa den när jag e färdig med min bok som jag läser nu! det var kul. möte henne på 17 mai. men fick igår reda på att hon var bara 1 år äldre en mig....
då fick jag panik!! eller inte panik men lite ångest!
hur långt har jag egentligen kommit med mitt liv??
hon har gett ut en bok, är gift med en musik producent o de har ett barn tillsammans. kul för dem!!

ja ibland kan jag hålla med om att jag kastade bort 2 år i Oslo, men ångar absolut inte att jag bodde där, men jag skulle ha börjat studera tidigare, men jag håller på att ta tag i saken nu!! engelskan skall bli bra o sedan e det studier som gäller..ja okey frågan kvarstår vad vill jag bli!!!

har lite olika alternativ som flaxar runt i huvudet. var ju länge inställd på att börja studera i sverige, nu vet jag att jag kommer in på den utbildningen o kanske tar den nästa höst! får också svar nu i sommar om jag e kapabel att komma in på de olika utbildningarna jag har sökt på universiteten o högskolorna i norden, skall börja titta lite på vad de kostar o studera i england o om jag har möjlighet att komma in där och framför allt se mina chanser här!!
trivs ju super bra och vet inte om jag orkar hoppa runt mera från land till land o plats till plats, men när jag väl har börjat spinna på idéen så låter de lockande! blir nog tyvärr ett par flyttar till innan jag slår  mig ned.


nej nu skall jag fortsätta  att plugga lite, det var så kallt ute satt på ett ute café o försökte men kom ite så långt, var för mycket ljud o kallt brr!! hoppas på fin dag imorgon med värme o friska barn! så vi kan vara ute hela dagen!! måste få lite bränna så att klänningen passar bättre ;)
hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gråt inte över spilld mjölk utan lyssna mera på erfarenhet och inte drömmar Lycka till i ditt nya liv f o m i dag.

2008-05-22 @ 13:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0