oj shit

KRISE

imorgon e det 17 mai :S ad skall jag ha på mig då????

jag skall med familjen på frukost o sedan skall vi traska vidare till norska kyrkan o där skall jag hjälpa dem att måla /male norske flagg på barnas kider :S blå inerst, sedan vit o sedan rött va??

de har haft mobbnings aktion här så jag e förvirrad, de skojar om att jag skall måla svenska flaggor haha.

k skall ha på sig hennes budnad o barna skall ha budnads liknande kjoler/klänningar , b  skall väl säkert ha dress/  kavaj 

men vad skall stackars jag ha på mig da??
o antagligen skall jag ut o fria elles födelsedag ikväll.... har inget o ha på mig då heller o så regnar det :S inget kul v klä-upp-sig väder jö!!!



Kommentarer
Postat av: mapa

blev det inte den allra minsta blå gul????

2008-05-18 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0