när skall jag få semester??

aha, när blir det min tur o få ferie da??

har idag fått start datum fån usa, 4 august. men det går inte, jobbar till 4 på sjukan skulle egentligen jobba den 7 också, men den kommer jag bytta bort ivilket- fall- som -helst. så damn att jag bestämde mig för att jobba i sommar... jaja det blir ju pengar.
tyvärr far ingen hjälp som vanligt, men lovar o försöka hjälpa til på mina lediga stunder men då jobbar väl du som vanligt!!

jag har ivilketfall kommit fram till vad jag måste läsa organization. varför klarar jag aldrig o structure up thing??

jaja nu skall jag ute med r en sväng. barna o jag har varit ute sedan 11.30. de var riktig sega att få upp nu på morgonen!!

 

Kommentarer
Postat av: Mapa

Jaja du kära Anna när ska du välja vad du ska göra och hålla fast vid det. Du är som mormors lilla Kråka än slant hon hit och än slank hon dit.

2008-05-28 @ 11:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0