måndag

ok, nu var det måndag igen, igår var en väldigt mysig dag, möte lina här på uws, det var marknad utanför på min gata, köpte mig ett par DG briller för 5 dollar, hittade ett par rosa som skulle vara perfekta till min rosa palestina sjal, men som ni vet har jag äppelkinder så de hamnade 1 meter ovanför lgona, så det funkade inte, men nu tror jag marknaderna på söndagarna har kommit igån , så då är det bara att knalla o se om jag hittar ett par som kan passa!!

oj,a måste ju skicka paketet i veckan, här är det morsdag på söndag, är det samam i sverige eller är det senare i maj?? men har lite små skaer kvar att shoppa mor, så den kommer när den kommer. skall fylla ut sådan grön lap så att sakerna kommer fram, syrran har ju inte fått sina saker som jag har skickat o samma sak med choklad!!

nej nu skall jag palla mig ut till central park o rolla lite så mag musklerna blir starka!! men det e bara 55 F ute så det är lite kallt, imorgon ser det ut som det skall bli sunny o 75F, men jag förstår mig inte helt på denna dings som jag har här... för det står ändå måndag sunny 70 F så kanske det menas att det kommer bli vara utöver dagen?!
nej snälla ge mig styrka så jag kommer ut!!

om det är någon som har rologa låtar e det bara o skicka på msn tack!! är så trött på den musik jag har idag...uff nej nu fryser jag som vanligt!!

hej så länge kanske häres senre, oja, skall se omjag hittar några roliga bilder från helgen


kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0