lördag

ute livet i new york har skruvats upp denna helg!! och jag tror sommaren har kommit tillbaka!!


tina för jag glömmer det.... fam i 88th ST är väldigt intressede och kommer höra av sig snart!!
A-lie var inte glad när jag skrev att jag har börjat min kampanj för att få hit dig ;)

idag vaknade jag att det var pankade ljud o metal mot metal utanför mitt fönster , tittade ut och såg att det var en ganska stor marknad där ute, hoppade i kläder o gick o tittade, lina möte upp mig opch sedan gick vi en runda i central park . hon blev med på min o helenas standard söndag....you got mail cafeén . åt en super god salld med baked salmon...yammi!!

dagen igår ja..sov ju inte många timmar, engelskan gick bra. hem sov någon timme o sedan möte jag upp lina, ida o toby, vi gick ned till 34 gatan o 5th. där möte vi upp isabelle och danile och ett av deras vänne par.gick till en koriansk restaurang, har tyvärr glömt namnet. men det var ok mat...toby är ju från shanghai så han hade mer pailing på maten än vad vi hade. daniel styrde o stälde med bord och tog den uppgiften väldigt seriöst. jag hoppas verkligen isabelle kommer stanna kvar här i new york, jag vet att det är jätte svårt.... men i vilketfall det tod tid med bord eftersom vi var ett stort sälskap!
så vi fick gå till en irish pub så länge. jag bestälde en ganska gofd rätt, ris med svamp o crab meat. den var väldigt varm, men innan vi fick vår huvud rätt så kom det masa mat på bordet som ingen vitste vem som hade bestält. massa toofu eller vad de kan heta o allt möjöigt lustigt., blev också bjudna på plomon vin...väldigt sött.

när vi var färdiga så hamnade vi på yterligare en irish pub där blev vi till halv 12 och sedan anlände vi till valborgs festen, som var sådär, massa fulla människor o dyr öl. men det roligaste av allt var att vakterna kropsvisiterade oss :/ o gick igenom hela väskan, jag som ni alla vet har ju inte bara en sak i min väska, för det första e den tung som ett bowlingsklot o sedan har jag massa dritt. så hon fick ta ut halva väskan för att kunna se!!  åkte hem vid halv 3 så belv en halvtidig kväll.

Kommentarer
Postat av: Mapa

Du glöm inte att förhandla med Tinas manager till lika din rådgivare.

Ha det så kul där borta.

2008-05-05 @ 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0