hehe

nu skall ni få höra på rabalder

asså antingen e det bara jag eller så har solen gjort folk galna!!!

men me det var en sidopoäng haha

jo jag har tänkt mycke fram o tillbaka på o förlänga håret igen, men det kostar så klart lite för mycket ;( hade räknat med att det skulle vara billigare, men då får jag ta andra mirakel kurer i verk istället, no problemas.

men det jag skulle komma fram till var att idag så var jag på bank of America o skulle bara kolla om de gick o växla lite pengar. men så lurade de in mig, så nu har jag öppnat ett konto här i america :S
ett saving account och ett checking account så frågade hon om jag ville ha check?? what där fick det vara stopp vad skall jag med de till?? så nu sitter jag här med 3 konton i 3 länder :S hallå e det normalt eller händer det bara mig??

ja så nu kan jag kanske få lite ränta på mina sparade pengar :D o skall väl då inte göra extension :( tyvärr.


jaja imorrn e de engelska o jag måste ta tag i läxorna idag, har ju glömt bort vad de handlade om :S ups

bye need to run

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där är det skatteplanering eller profisionel penga tvätt fröken sysslar med. Interpol är kanske intresserade

2008-05-31 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0