hallå omvärlden

hej

här har det varit stopp ett tag, jag åkte på världens nackspärr i fredags
den börjar bli bättre nu, men fredagen/lördagen var förfärlig. var bara på halva engelska lektionen.
söndagen hjälpte jag till på ett födelsedags kalas, hjälpte til o hämtade 30 st heliumballonger, dela kaka och gjorde tattoos på barna. kan säga pga min nacke var jag väldig slut på kvällen. men tror samtidigt det var bra o pressa nacken så den kom igång.
ja jag vet gott folk att jag borde göra ngt med nacken, men de gånger jag har bestämt mig att gå till läkran så har de ej tid. nu har jag köpt 10 minute workouts och hoppas dett kan hjälpa mig o stärka nacken

igår var jag o jenten ute från halv 10 på fm till 2 på eftermiddagen. de var super trötta när vi kom hem o r somnade medesamma jag la henne i sängen.

vet att det har varit dåligt med foto i det sista, men om ca 1 timme skall jag ned till stan o då kan jag ta bilder på vägen!!

må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0