fredag!!!

äntlige fredag, eller nej egentligen inte för ca 9 minuter sedan kom jag hem från jersey...det  tog mig 2 timmar att åka från maria o dave upp hit till uws..fy äsh dumma construction och så hade de stängt av "min" hållplats! jag skall upp kvart i 8 idag och gå på engelska kurs jippi. jag e sten vaken o nykter haha, borde egentligen inte vara det, när det är amerikanare o killar som blandr drinkar hehe. tog bara 2 drinkar oj nähe menade 3. den första smakade bara surt, den andra en mohito smakade bara mynta o fastnade i tänderna o den 3 lyckade de aldrig få i mig. men det har varit en super trevlig kväll :D

idag på dagen var en riktig slö dag, gick med bara till dagiset på morgonen, sedan gjorde jag inget bra. väntade att vädret skulle bli bra men det blev det inte...det har legat fog over the whole NYC today :S när jag hämtade upp barna gick vi hem o åt. 1:a fredagen i varje månad är det free admission på cmom children's museum of manhattan
tyvärr var dora the explora avdelningen stäng så det belv en del sura miner, men det kunde ju inte jag hjälpa!!

nej nu e kl över 3 närmare halv 4 här o jag måste sova...phu att jag har gjort home worken, eller tror jag har gjort den är inte säker måste upp till skolan tidigt imorgon :S shit bananas


vill bara sänka en tanke till lilla milla som föddes igår och kommer hem idag på fm antar jag.

skriver mer om min dag imorgon...vi skall "valborgs" celebrate!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0