tack kära vänner!!

tack alla 6 vänner för erat besök, jag har stort kost mig i erat sälskap!!
det var super kul att se er!!

massa love till er alla!!

image162

jentof



image163

ullis och hennes Mr. F


tusen hjärtliga tack igen att ni kom o hälsade på hoppas alla har haft det bra :D

massa kramar


igår var jag barnvakt till en tysk familj som bara bor 4 block från oss, nästan vid barnas skola, det var kul pojkarna o jag bussade innan de skulle sova o så somnade de som söta prinsar vid halv 9 och så satte jag meig ned med matteboken o pluggade lite, jag tröttnade vid 10 och såg filmen break up tills föräldrarna kom vid ca 11.15

idag skall jag på konsert i kjerka. det skall bli kul o se vilka som kommer.

http://kjerka.com/unginewyork-meetingpoint.html


var o tränade vid 1 tiden idag, så nu tänkte jag göra lunch o sedan hoppa in i duchen o knalla bort till kjerka!!

har också blivit bjuden till takk o lov fest där på fredag, det är för alla som har hjälpt dem under årets gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0