idag....

igår var jag på symfoniorkester med isabelle, det var trevligt, länge sedan jag såg henne senast!

det var inte lov o ta bilder inne i orkester salen, men jag snek mig till en, inte den bästa emn det går ann.
det var trevligt o vara lite kulturell...

image165



detta var kvällens outfit :D svarta byxer o svart tunika, som egentligen har varit förliten sedan jag köpte den, hehe för jag köpte 2 i olika färger, men provade bara den ena...men den passade inte perfekt men om jag lyckas tappa 2 kg så sitter den perfekt :D


dagen idag :D
mor o far är snart i USA :D *jippi*

de skall landa på newark ca 8 på kvällen...
jag möte einy och hennes pojkvän o syster som är o besöker einys syster som bor här på manhattan sedan X antal år tillbaka.
einy, franks syster o frank och jag skall se greas ikväll :D


dagens outfit var:




detta har faktiskt blivit mitt favvo outfit här borta :D
topp från en eller annan butik här i nyc, jeans är från sarah jesica parker och västen är från kubs, norge som jag har börjat anväda på riktigt här....

imorgon är det R bursdag/födelsedag
jag har bakat muffins till hennes skola hoppas de blir nöjda :D det var så himla krånligt att köpa, för det skulle inte vara nötter, glassyr m.m på dem o de skulle inte vara förstora/försmå.
så det blev helt vanliga blåbärsmuffins i nordisk storlek, hoppas de duger.
imorgon blir en köri dag för mig, först skall jag lämna barna på dagis o försöka få med allt R skall ha till bursdagsselskapet, sedan hämta de o kl 5 skall R ha bursdagsselspkap och kl 7pm är jag bjuden på takk o lov fest i kjerka!!

lördag pratar tjejerna om att bruncha och shopping, men de tjänar massa mer än mig o går säkert bara till fina butiker, så jag får se om jag skall me...på söndag blir de o träffa pärona o på måndag skall vi på harry tur..hahaha


jo på tal om något helt annat.... jag har kommit in på en skola i SVERIG :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0