då har mor o far åkt

nu var den semestern över, eller semester o semester det var en bra fråga..jag har mer eller mindre jobbat de sista 2 veckorna...varit guide för mor o far. de slappade av till 1000 o bara frågade mig om allt.

jaja det var lite trevligt da,skall försöka få in bilderna i helgen! imorgon skall jag vara med i en reserch den börjar kl 9.45 så jag hinner precis kasta in barna på dagis för att sedan traska vidare till 114 gatan. jag skall hålla mig fastande fram till provtagningen imorgon får se hur det går da, tur att jag åt massa gott idag hos tante :D

köpte 2 par jätte fina skor idag för 10 dollar :D skall lägga ut bilder på dem senare också och kanske visa de inköp jagh gjort i det sista.

har jag förrestet skrivit mina vänner att jag kommit in på en skola i sveruge :S?? i orsa, jo de kanske jag har...
frågan är bara vad jag skall svara skolan, kan någon hjälpa mig?  har också blivit erbjuden att få stanna här ett tag till samt att jag kan få jobb hos en annan familj också!  stora o svåra beslut.
stackars mor o fars som tog med sig alla mina filmer, böcker skor o alla vinterkläder som jag har köpt på mig, de hade nog lite övervikt med sig hem o mammi har faktiskt shoppat en hel del i det sista, haha pappa köpte sig en saks, en frisörsaks som han sa. så at mammi kan klippa han fin, men om jag mins  rätt så köpte jag en trimmer till hans huvud för flera år sedan som de aldrig använt. kanske de såldt den på ebay??

jaja det får bli de sista raderna nu skall jag sova i min egen säng som jag inte gjort på de sista 2 veckorna så skall jag dra hela storien o visa bilder imorgon kväll när jag är barnvakt till jentene!!

natta från ett ganska varmt NYC

Kommentarer
Postat av: Mapa

Tack för all den tid du lade ner på vårt besök hos dig. Du har redan visat dina blivande kunskaper i resandets värld. Med så många besök under våren och så många glada väner så har du en fantastisk tid over där som han sa. Kärrran är nu beställd till Orsa vi hörs igen.

2008-03-28 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0