<3 new york <3

uff beslutsångesten har slagit till, skall jag fortsätta o bo här efter sommaren o fram till jul?
vad är det riktiga beslutete? vem vet!

pappa stälde en ganska bra fråga till mig när de var här, den löd, Anna när vi var här 2000 bestämde su dig redan då att du skulle bosätta dig för en tid i new york?
egentligen så gjorde jag väl inte de då, men hoppet startade så och när jag var här hösten 2006 så började tankarna gro och hösten 2007 tod jag beslutet.

nej nu kanske vi skulle lägga in lite bilder o inte vara så tråkig o bara diskutera mina problem..det har vi en annan blogg till!!

nehe inget som vill funka just nu



ja detta var lite smått o gott från våran första tur då vi åkte igenom 6 delstater plus washington DC som inte är någon delstat.
nigarafalls blev det inte så måna bra bilder från, vi var först där på kvällen o då regnade det massa o var mörkt o på morgonen dagen efter stoppade de inte o regna så vi hade inte mer en 1 meters sikt ut i fallet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0