1 mars

gårdagen försvann bara för mig... uff fy så dårligt har jag inte mått på länge, tror gran canaria var sist för ca 6 år sedan eller något liknande.

idag har jag bara slappat o städat lite i mitt rum, 12.30 eller något ringde fredrik o sa atta de landat på newark, jag knallade upp till dem så jag var där kvart på 3. de bodde på ett litet kul hotel som heter MARRAKECH...
 http://www.marrakechhotelnyc.com/index.asp
 riktigt trevligt hotel som inte har något alls med nyc o göra!!

rumet var ju inte så stort men de skall ju prencip bara sova där!!
som vanligt när jag frågar efter folk på hotel o sådan så finns de inte med i systemet, men efter ett par förklaringar så hittade dem dem o ullis kom ned o möte mig i receptionen :D sedan var vå och åte på dinnern METRO och nu väntar jag på att Nathalija skall komma till mig vid halv 7 tiden och ladda upp några bilder osm hon skall skicka iväg för det funkande inte på hennes data, hoppas lille Ben blir med så kan jag bussa med han :D
senast kvart i 8 skall ullis o fegge komma hit så skall vi åka ned till chelsia och möta brudarna, samt gå o äta på earth
http://www.earth-nyc.com/

men det blir non-alchol på mig ikväll,  hade svårt få imig maten idag.....

jaja blir mer bilder ikväll :D

imorgon kommer k+b o barna hem de säger att T har lärt sig o åka slalom!! wow, skall bli kul o höra vad de mer har gjort :D
jag tänkte om det går ihop med de andra planerna att jag skall ta med små jentene o ullis o fredrik till central park på måndag!! kan bli kul de hoppas jag:D

soo loong, pic from tonight and our dinner on earth is coming tomorrow!!

keep in touch ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0