vart har det soliga vädret tagit vägen??

Jag vill ha sol, så jag kan vara lite brun på bröllopet om min nu tubtoppsklänning hinner fram i tid, lite stressad, uff..

tror den skulle ha varit perfekt till skorna, är inte super nöjd med silver klänningen, men tror den kan bli bra också, annars får jag bara springa o köpa en på torsdagen innan bilen kommer!! haha.

note to myself order a car!!!


snälla någon påminn mig om det, annars så glömmer jag det.

om det inte blir fint väder idag, så vet jag inte helt vad jag skall hitta på.

har tittat runt på alla bloggar som jag brukar kicka inom, igår hittade jag gymnasie kurser som jag skall läsa upp i sommar (som det inte e nog att jobba 100%!!)

en dag måste jag gå o fixa alla ärenden som jag har lovat göra,

note #2.

piketröja tommy hilfinger
örhängen

vad e det mer jag har lovat???

barnvakt till en engelsk/amerikansk familj torsdag, fredag, måndag, tisdag, onsdag
barnvakt norsk familj lördag kväll.

plus att jag har mina egna fram till onsdag.


o så att inte glöma har jag final exam på lördag i engelskan.
kanske skulle börja plugga nu. egentligen behöver jag ju inte göra final denna gån, men lika bra o göra det för jag skall ju ta en ny kurs i august o göra tofel testet i höst!!

jaja dagen idag blir nog plugg. o sedan hämta upp barna o jag blir nog ledig från 4.30 jippi

kanske skulle åka iväg o hitta de örhängen mamma e ute efter, snälla mor beskriv dem!

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0