uff

nu har jag suttit i över en timma o lagt ut annonser på min lägenhet i sverige, han som hyr lägenheten idag har sagt upp kontraktet o skall flytta ut i slutet av juli. så nu behöver jag en ny snäll hyresgäst!!

ngn som känner ngn som är ute efter en söt liten 1:A i Vidablick, hemma i Norrköping!!

skriv gärna då ett mail till mig :D

supert

kan ju inte kalla att jag tar ut mycket pengar för lägenheten, specielt när de är fullt möblerad och att tv + tv licens , varmvatten, el och allt annat ingår. dock inte städning i lägenheten!! haha

det kanske e det som säljer!! hyran höjs med 5ookr/månad, och man får städat, plus byte av sängkläder!!
då har jag ett jobb erbjudande !!! ngn som säker jobb som städerska!!!

haha




ps bilder lånade från www.matton.se

Tackar så mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0