torsdag!!?

nej ännu e det inte torsdag, jag har packat hela min resväska, och det gick väldigt fort!!
nu håller jag på med carrie on väskan. den e inte lika lätt, men de tänkta bröllops kläderna e ned packade, och den blomiga rosa klänningen till dig syster!!

hatar o packa egentligen packa, för jag får aldrig till de! finns det inte ngn kurs som man kan ta??
jag har faktiskt packat koferten ganska lätt, men sedan har jag 2 spel som gör att den blir svin tung får se om jag får betala!!

surt men kommer nog ha plats i carrie on'en. så de går o flytta över om det skulle vara så!

nej ni kära vänner kl e dock bara 22.56 här och jag ko, just på i skrivandet stund att jag måste skriva ut biljetten till bilen!
jaja.


den stora frågan e bara vad kvarstår o packa o vad har jag glömt! egentligen ingen krise för jag har ju en stor garderob hemma också, så är egentligen glad att de blide som de blide att jag kommer till Norrköping.

men det hade varit spännande o spenderar 2 veckor i London! och 1 vecka i Frankrike. samt Toscana igen da, men de finns de som har det värre.. Turstedt ni allihopa har legat överst på min tanke lista idag!!

vad har jag annars gjort idag, bara jobbat o inte hunnit med ngt så jag måste upp tidigt imorgon o plocka fram den polska städerskan/ vaskedamen från garderoben, men knut på huvudet o förkläde,
på tal om vaskedame/städerska
våran riktiga clean lady sa upp sig idag, till mig o inte till familje!! det e inte jag som har anställt henne hur kan hon då säga upp sig inför mig!! men America e väl America. men men henne kan jag skriva ett helt inlägg om en annan dag orkar inte rabbla upp allt om henne nu.

jo jag jobbade över till halv 8 idag från halv 9. så jag börjar känna mig dizzy

jo jag var ju o tog spa pedicure o manicure idag efter jobbet. skönt att få bort alla hårda ting p¨å föterna så kanske skorna passar bättre ;)
jo på tal om det moder, jag börjar få samma fötter som dig. den där jädrans knölen på foten som du har!! den e ärftlig! den skall krossas så fort jag har tillräckligt mycket pengar!!

kanske man skulle jag skulle ringa den polska städerskan/vaskedamen idag istället så är det färdigt ikväll!
jag måste ändå iväg en stund på morgonen imorgon o do something.

tackar för läsningen och önskar er en riktig skön sommar, med lite arbete (som inte i mitt fall) men det är bara jag!!

uff snart e det juli och då är det tyvärr ngn som har födelsedag/bursdag/b'day

Kommentarer
Postat av: Mapa

Tack för all rolig läsning under din tid över där.

Önskar dig en skön och avkopplande arbets semester på sjukan i Peking.

2008-06-26 @ 09:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0