sommar !!

jag har egentligen aldrig varit riktig glad i sommaren, men just nu känns det underbart! var o satte in lite pengar på banken idag *yeah* spara spara!! jaja pappa tror jag tvättar pengar, om det ändå vore så väl... men ack nej

sedan var det raka vägen till PARKEN!! hängde där en stund!!
jo i need heapl med something!

hur sjuton kan man smörja sig på mitten av ryggen, jag missade det i föra veckan o veckan innan det o så brände jag mig självklart o nu flagar jag...som jag inte får bort o kan fortfarande inte smörja mig!! mamma sa åt mig att spruta kräm på en påse o lägga mig på den men yea right i dosen't work very well for me lixom!!

så nu flagar jag ännu mer!

men men får göra en kul lek av det imorgo med kidzen... kanske kan bli smord då...

jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0